BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

jum click here


Click here for Myspace Layouts

tic toc

Thursday, 25 August 2011

5 citer lawak tok rilek2..

hai to all readers and my followers
da bape ary incik gulagulaa x update blog nie kan2
ri nie tangan incik gulagulaa da rajin ckit tok menaip..hehe:D
maklum la sblom nie bz pas jew kije kena ge dinner company

naseb baek makan kt cne mewah-mewahh..
dew claz gituu owang kate..hihihi
agakz2 korang la hotel manela incik gulagulaa ge dinner nie???
mezty ramai nak taw kan..(poyo jew dinner incik gulagulaa nie)
majlis berbuke pose sudah la cakap.=)
ri 2 incik gulagulaa ge majlis berbuka kt SWISS GARDEN HOTEL..
makan ngan membe2 campai x larat da den nok jalan..

nie la hotel incik gulagulaa pegy majlis berbuke pose..=)

dah2 incik gulagulaa ke laut da nie..
banyak sangat celoteh 2.
keyh berbalik pade entry sy ri nie..
ri nie sy nak share citer lawak tok korang semua..yeahh..
semoga terhibur dan layann..zassss...

Lawak 1
Dalam hujan lebat, malam gelap gulita, jalan tidak berapa nampak, aku cari jalan mudah follow kereta depan, tiba-tiba kereta itu emergency brake, aku sondol belakang keretanya. Aku turun dalam hujan lebat dan marah pemandu itu kerana berhenti mengejut, tapi dia nampak kehairanan kerana aku marah dia dalam garaj kereta rumahnya.

Lawak 2
Dua ekor anjing telah terperangkap di sebuah pulau dan ingin berenang menuju ke seberang. Untuk sampai ke seberang ia memerlukan stamina yang cukup. Anjing A pun training habis-habisan, anjing B relaks je. Tiba masanya kedua-duanya pun menyeberang dan anjing B sampai awal daripada A, malahan sempat makan lagi. Anjing A tak puas hati, tapi anjing B kata,"Ala... releks le, aku ni kan anjing laut."

Lawak 3
Seorang ator membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat. Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong berwarna merah."Atok buat apa tu?" "Atok bagi surat kat kawan atok, cu!"jawap atoknya. Cucunya bertanya lagi,"Apa bangang sangat kawan atok duduk dalam tong merah tu?"

Lawak 4
Seorang makcik nak beli tembikai merah, penjual menjamin tembikai yang dijualnya berwarna merah, tetapi bila tembikai tersebut berada di tangan makcik, tiba-tiba ianya terlepas, jatuh dan berwarna sedikit keputihan, takut di panggil penipu, si penjual pun berkata,"Eh! Tadi merah, pasal jatuhla, dia takut terus jadi pucat dan putih." Makcik tu pun baling tembikai tu kat muka si penjual tu.

Lawak 5
Sebuah helikopter yang membawa seorang juruterbang berserta 2 orang kenamaan telah jatuh terhempas. Juruterbang itu terselamat tetapi alfatihah buat 2 orang kenamaan itu. Apabila sedar dari koma, juruterbang itu telah disoalsiasat oleh pihak polis,"Cuba awak ceritakan apa yang telah terjadi untuk memudahkan siasatan kami."Mmmmm... entahlah tapi pada ketinggian 30,000 meter tiba-tiba saya terasa sejuk sangat. Jadi saya telah matikan kipas Helikopter tu...

HAHAHAHAHAHA.:D

1 comments:

~Nana 귀여운~ said...

hahaha...kelaka plak semua lawak2 die :P

lets click !